02/10/2018

Προς

Ακαδημαϊκή Κοινότητα Πανεπιστημίου Πατρών

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Το Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Πατρών σας εύχεται κατ’ αρχάς καλό ακαδημαϊκό έτος. Όπως κάθε νέα ακαδημαϊκή χρονιά, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις υπηρεσίες του, έτσι ώστε να μπορείτε και εσείς με τη σειρά σας να ενημερώσετε τους σπουδαστές των τμημάτων σας και να τους παραπέμψετε σε εμάς αν το κρίνετε αναγκαίο.

Η βασική αποστολή του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Πατρών, είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας μέσα από την ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας, δικτύωσης και συνεργασίας με τις επιχειρήσεις, τους εργοδοτικούς φορείς και την ευρύτερη κοινωνία.

Έτσι το Γραφείο Διασύνδεσης συνδέει την παραγωγή με την εκπαίδευση, αναπτύσσει μηχανισμούς αμοιβαίας διαρκούς ενημέρωσης, καταγραφής των δυνατοτήτων και ειδικεύσεων των φοιτητών και πτυχιούχων για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του επιστημονικού δυναμικού της χώρας, ενώ παράλληλα ενημερώνει φοιτητές και αποφοίτους για ευκαιρίες μεταπτυχιακών σπουδών, υποτροφίες και άλλου είδους κατάρτιση.

Η επίτευξη των προαναφερθέντων στόχων γίνεται με την παροχή ειδικών πληροφοριών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, έτσι ώστε ο φοιτητής- απόφοιτος να σχεδιάσει τη σταδιοδρομία του και να προετοιμαστεί κατάλληλα για αυτή.

Όλες οι υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης παρέχονται δωρεάν, ενώ η λειτουργία του και οι δραστηριότητές του διέπονται από Κώδικα Δεοντολογίας, με σκοπό τη διαφύλαξη του απορρήτου των προσωπικών στοιχείων, καθώς και την ύπαρξη ίσων ευκαιριών πρόσβασης σε Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες και ΑμεΑ.

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:

 

  • Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και άμεσης ψυχοκοινωνικής υποστήριξης στους φοιτητές ως προς τις σπουδές τους (ατομική και ομαδική συμβουλευτική, τηλεσυμβουλευτική, υποστήριξη φοιτητών με ειδικές ανάγκες).
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτογνωσίας, επικοινωνίας, αυτοπληροφόρησης
  • Ανίχνευση Ικανοτήτων, ενδιαφερόντων & προσωπικών χαρακτηριστικών
  • Διερεύνηση επαγγελματικών, εκπαιδευτικών στόχων και αναγκών (Οργάνωση χρόνου σπουδών , αντιμετώπιση άγχους εξετάσεων , οργάνωση χρόνου συγγραφής πτυχιακής μελέτης, προσαρμογή και ένταξη Πρωτοετών στη νέα πανεπιστημιακή πραγματικότητα)
  • Ενημέρωση για Προπτυχιακές και Μεταπτυχιακές Σπουδές
  • Πληροφόρηση για Ευρωπαϊκά Προγράμματα και υποτροφίες
  • Ενημέρωση για θέσεις εργασίας
  • Τεχνικές εύρεσης Εργασίας-Διαχείριση Σταδιοδρομίας
  • Ενημέρωση για τα επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων

Επιπλέον στα πλαίσια της δραστηριότητας του Γ.Δ. θα πραγματοποιηθούν προσεχώς σεμινάρια, συζητήσεις και ομάδες εργασίας κατά τις οποίες αναπτύσσονται θέματα όπως:

  • Οργάνωση χρόνου σπουδών
  • Αντιμετώπιση άγχους εξετάσεων
  • Οργάνωση χρόνου συγγραφής πτυχιακής μελέτης
  • Τεχνικές λήψης αποφάσεων και αυτογνωσίας
  • Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος
  • Τεχνικές αναζήτησης εργασίας
  • Τεχνικές παρουσίασης σε συνέντευξη επιλογής
  • Εργασιακός χώρος και ανάπτυξη συνεργασιών
  • Διαπροσωπικές σχέσεις, ανάπτυξη συνεργασιών και επικοινωνία
  • Ανίχνευση προσωπικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων
  • Ασκήσεις αυτογνωσίας

Σας παρακαλούμε να ενημερώνετε σχετικά τους σπουδαστές των τμημάτων σας, και να τους ενθαρρύνετε να έρθουν σε επικοινωνία μαζί μας είτε από κοντά, είτε τηλεφωνικά είτε με e-mail και εμείς θα απαντήσουμε άμεσα στο αίτημά τους.

Οτιδήποτε χρειαστείτε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας!

Με εκτίμηση,

Το Προσωπικό του Γ.Δ.

 

Περιγραφή: Περιγραφή: j0349988[1] 2610 996678-79

Πανεπιστημιούπολη – Ισόγειο Κτίριο Α΄ (Πρυτανεία), 26504, Ρίο