Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος
Σκοπός της διδασκαλίας της Αγγλικής Ορολογίας ΙΙ για Αρχιτέκτονες είναι: Η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με την ορολογία της επιστήμης τους ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν την αγγλική βιβλιογραφία. Η δυνατότητα χρήσης διαφορετικών συνδυασμών γλωσσικών λειτουργιών ώστε οι φοιτητές/τριες να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν συνέδρια, να παρουσιάζουν εργασίες και έρευνες και να επικοινωνούν είτε γραπτά είτε προφορικά για επιστημονικά θέματα. Η ικανότητα εφαρμογής γραπτών και προφορικών οδηγιών καθώς και η αναπαραγωγή τους σε κείμενο ή προφορικό λόγο.
Δεξιότητες
- Η απόκτηση δεξιοτήτων αφορά στη(ν):
- Καλλιέργεια των ικανοτήτων στη χρήση της Αγγλικής Ορολογίας για Αρχιτέκτονες
- Ανάπτυξη των δεξιοτήτων παραγωγής και κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου
- Ορθή προφορά και έκφραση
- Απόκτηση δεξιοτήτων ακαδημαϊκής γραφής
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενο επίπεδο γνώσης της Αγγλικής Γλώσσας είναι το δεύτερο επίπεδο ανεξάρτητων χρηστών - Β2
Περιεχόμενα (ύλη) του μαθήματος
- Scientific texts: Architecture
- English Scientific Terminology
- Word Formation
- What is special about academic English
- Applications and application forms
- College and university: the U.K. & the U.S. systems
- Academic courses
- Talking about ideas
- Reporting what others say
- Degrees of certainty
- Presenting an argument
- Organizing your writing
- Making a presentation
- Writing style and format
- Writing an impressive C.V.
- Environment and Buildings
- Landscape Design
- Interior Design
- Urbanism, urban design and urban planning
- Drawings
- Types of building materials and their properties
- Architectural trends
- From evolution to revolution in Architecture
- Architectural styles
- Ancient Greek Architecture
Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη
- Eleni Kolethra, "Getting Familiar with Technical English: for architects, civil engineers and surveying engineers", New Tech Publications 2015 - προτεινόμενο σύγγραμμα μέσω του Ευδόξου
- Maria Stathopoulou, "Technical English for Architects, Civil Engineers and Surveying Engineers: A learner-centred Approach", Simmetria Publications 2016 - προτεινόμενο σύγγραμμα μέσω του Ευδόξου
- Michael McCarthy and Felicity O’Dell, “Academic Vocabulary in Use”, Cambridge University Press 2008
- Colm Dowes, “Job-Hunting”, Cambridge University Press 2008
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι
Το μάθημα γίνεται εργαστηριακά. Επιχειρείται δηλαδή η ανάλυση της γλωσσικής δομής και της λειτουργίας της γλώσσας μέσω της βιωματικής μάθησης και της ενεργητικής συμμετοχής των φοιτητών/τριών. Χρησιμοποιούνται προγράμματα υπολογιστών για ασκήσεις λεξιλογίου, γραμματικής και κατανόησης προφορικού λόγου.
Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης
Η αξιολόγηση γίνεται με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του διδακτικού εξαμήνου. *Φοιτητές κάτοχοι Proficiency ή άλλων ισοδύναμων αναγνωρισμένων πτυχίων πιστοποίησης δεν απαλλάσσονται λόγω του ότι διδάσκεται Ορολογία για Αρχιτέκτονες.
Γλώσσα διδασκαλίας
Αγγλική.