Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος
Σκοπός της διδασκαλίας της Αγγλικής Ορολογίας Ι για Αρχιτέκτονες είναι: Η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με την ορολογία της επιστήμης τους ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν την αγγλική βιβλιογραφία. Η δυνατότητα χρήσης διαφορετικών συνδυασμών γλωσσικών λειτουργιών ώστε οι φοιτητές/τριες να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν συνέδρια, να παρουσιάζουν εργασίες και έρευνες και να επικοινωνούν είτε γραπτά είτε προφορικά για επιστημονικά θέματα. Η ικανότητα εφαρμογής γραπτών και προφορικών οδηγιών καθώς και η αναπαραγωγή τους σε κείμενο ή προφορικό λόγο.
Δεξιότητες
- Η απόκτηση δεξιοτήτων αφορά στη(ν):
- Καλλιέργεια των ικανοτήτων στη χρήση της Αγγλικής Ορολογίας για Αρχιτέκτονες
- Ανάπτυξη των δεξιοτήτων παραγωγής και κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου
- Ορθή προφορά και έκφραση
- Απόκτηση δεξιοτήτων ακαδημαϊκής γραφής
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενο επίπεδο γνώσης της Αγγλικής Γλώσσας είναι το δεύτερο επίπεδο ανεξάρτητων χρηστών - Β2
Περιεχόμενα (ύλη) του μαθήματος
- What is architecture
- Qualities of an Architect
- People in Architecture
- What is engineering
- Career Paths in Architecture
- The Essential Elements of a Modern Building
- Describing shapes and structures
- Describing landscapes
- Describing materials
- Materials and types of construction
- Design and construction of buildings
- Scale
- Sketches
- Perspective
- Orientation
- Concept
- Design Factors
- Prefabrication
- Design tools and materials
- Models
- Drawings
- Blueline prints
- Historical Architecture
- Modernism
- Contemporary Architecture
Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη
Virginia Evans, Jenny Dooley & Dave Cook, "Architecture", Express Publishing 2017 - προτεινόμενο σύγγραμμα μέσω του Ευδόξου
Maria Stathopoulou, "Technical English for Architects, Civil Engineers and Surveying Engineers: A learner-centred Approach", Simmetria Publications 2016 - προτεινόμενο σύγγραμμα μέσω του Ευδόξου
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι
Το μάθημα γίνεται εργαστηριακά. Επιχειρείται δηλαδή η ανάλυση της γλωσσικής δομής και της λειτουργίας της γλώσσας μέσω της βιωματικής μάθησης και της ενεργητικής συμμετοχής των φοιτητών/τριών. Χρησιμοποιούνται προγράμματα υπολογιστών για ασκήσεις λεξιλογίου, γραμματικής και κατανόησης προφορικού λόγου.
Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης
H αξιολόγηση γίνεται με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του διδακτικού εξαμήνου. *Φοιτητές κάτοχοι Proficiency ή άλλων ισοδύναμων αναγνωρισμένων πτυχίων πιστοποίησης δεν απαλλάσσονται λόγω του ότι διδάσκεται Ορολογία για Αρχιτέκτονες.
Γλώσσα διδασκαλίας
Αγγλική.