Κωδικός Μαθήματος 
ARC_ENGL2
Διδακτικές Μονάδες 
4

Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος
Σκοπός  της διδασκαλίας της Αγγλικής Ορολογίας ΙΙ για Αρχιτέκτονες είναι:  Η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με την ορολογία της επιστήμης τους ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν την αγγλική βιβλιογραφία. Η δυνατότητα χρήσης διαφορετικών συνδυασμών γλωσσικών λειτουργιών ώστε οι φοιτητές/τριες να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν συνέδρια, να παρουσιάζουν εργασίες και έρευνες και να επικοινωνούν είτε γραπτά είτε προφορικά για επιστημονικά θέματα. Η ικανότητα εφαρμογής γραπτών και προφορικών οδηγιών καθώς και η αναπαραγωγή τους σε κείμενο ή προφορικό λόγο.

Δεξιότητες

  • Η απόκτηση δεξιοτήτων αφορά στη(ν): 
  • Καλλιέργεια των ικανοτήτων στη χρήση της  Αγγλικής Ορολογίας για Αρχιτέκτονες
  • Ανάπτυξη των δεξιοτήτων παραγωγής και κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου 
  • Ορθή προφορά και έκφραση
  • Απόκτηση δεξιοτήτων ακαδημαϊκής γραφής

 

Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενο  επίπεδο γνώσης της Αγγλικής Γλώσσας είναι το δεύτερο επίπεδο ανεξάρτητων χρηστών - Β2

Περιεχόμενα (ύλη) του μαθήματος

  • Scientific texts: Architecture
  • English Scientific Terminology
  • Word Formation
  • What is special about academic English
  • Applications and application forms
  • College and university: the U.K. & the U.S. systems
  • Academic courses
  • Talking about ideas
  • Reporting what others say
  • Degrees of certainty
  • Presenting an argument
  • Organizing your writing
  • Making a presentation
  • Writing style and format
  • Writing an impressive C.V.
  • Environment and Buildings
  • Landscape Design
  • Interior Design
  • Urbanism, urban design and urban planning
  • Drawings
  • Types of building materials and their properties
  • Architectural trends
  • From evolution to revolution in Architecture
  • Architectural styles
  • Ancient Greek Architecture

 

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη

  • Eleni Kolethra, "Getting Familiar with Technical English: for architects, civil engineers and surveying engineers", New Tech Publications 2015 - προτεινόμενο σύγγραμμα μέσω του Ευδόξου
  • Maria Stathopoulou, "Technical English for Architects, Civil Engineers and Surveying Engineers: A learner-centred Approach", Simmetria Publications 2016 - προτεινόμενο σύγγραμμα μέσω του Ευδόξου
  • Michael McCarthy and Felicity O’Dell, “Academic Vocabulary in Use”, Cambridge University Press 2008
  • Colm Dowes, “Job-Hunting”, Cambridge University Press 2008

 

Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι
Το μάθημα γίνεται εργαστηριακά. Επιχειρείται δηλαδή η ανάλυση της γλωσσικής δομής και της λειτουργίας της γλώσσας μέσω της βιωματικής μάθησης και της ενεργητικής συμμετοχής των φοιτητών/τριών. Χρησιμοποιούνται προγράμματα υπολογιστών για ασκήσεις λεξιλογίου, γραμματικής και κατανόησης προφορικού λόγου.

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης
Η αξιολόγηση γίνεται με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του διδακτικού εξαμήνου.   *Φοιτητές κάτοχοι Proficiency ή άλλων ισοδύναμων αναγνωρισμένων πτυχίων πιστοποίησης δεν απαλλάσσονται λόγω του ότι διδάσκεται Ορολογία για Αρχιτέκτονες.

Γλώσσα διδασκαλίας
Αγγλική.